پژوهشگران گروه مهندسی شیمی-زیست پزشکی دانشگاه تربیت مدرس، طی تحقیقی به تهیه و مشخصه‌یابی سامانه دو دارورسانی بر پایه پلیمرزوم حساس به pH برای درمان سرطان سینه اقدام کردند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
دلمه برگ مو یکی از غذا‌های مهم ترکی است که با به کار بردن یکسری ترفند هنگام پخت دلمه برگ مو لذیذتری خواهید داشت.
سمنان- فرمانده انتظامی استان سمنان از دستگیری خواهر و برادر سارق در شهرستان میامی خبر داد و گفت: انگیزه متهمان پرونده فروش اموال مسروقه برای تهیه مواد مخدر بوده است.
وزیر دادگستری گفت: سند دیپلماسی حقوقی و قضایی کشور برای حفظ منافع ملی کشور تدوین و در مراجع مربوطه تصویب و به اجرا درآید.
وزیر کشور گفت: یکی از این تفاهم‌های انجام شده تهیه گذرنامه ویژه در ایام اربعین است که زائران نیازی نداشته باشند تا هزینه گزاف را برای گذرنامه‌ای که به طور معمول استفاده می‌شود، استفاده کنند و به عبارتی ارزان‌تر و راحت‌تر تمام شود.
رییس کمیته علمی طرح مردمی کاشت یک میلیارد درخت گفت: برای اجرای اصولی این طرح باید به سمت تهیه و کاشت نهال‌های جنگلی گواهی شده و شناسنامه‌دار حرکت کنیم.
شهریار- فرمانده انتظامی غرب استان تهران از دستگیری ۶۴ عامل تهیه و توزیع مواد محترقه غیرمجاز در غرب این استان خبر داد.
شهریار- فرمانده انتظامی غرب استان تهران از دستگیری ۶۴ عامل تهیه و توزیه مواد محترقه غیرمجاز در غرب این استان خبر داد.
سمنان- فرمانده انتظامی استان سمنان بابیان اینکه پلیس با هنجار شکن‌ها برخورد می‌کند، گفت: ۲۵ نفر پیرامون مواد محترقه در استان دستگیر شدند.
زوجی که با تهیه فیلم سیاه دست به اخاذی چند صد میلیونی زده بودند رسوا شدند.
رئیس اورژانس کشور از آغاز به‌کار تیم‌های بهداشتی از ابتدای اسفندماه برای نظارت بر عملکرد رستوران‌ها و اماکن تهیه و توزیع مواد غذایی خبر داد.
کارگردان و تهیه کننده «اتاقک گلی» از بنیاد شهید و امور ایثارگران تقدیر کرد.
کلم پلو شیرازی یکی از غذا‌های سنتی شیراز است که از ترکیب برنج، گوشت، سبزی معطر و کلم قمری تهیه می‌شود.
فرادید| بسیاری از افراد کلم را به خاطر بوی آن دوست ندارند؛ بنابراین مهم‌ترین نکته در مورد تهیه این سالاد از بین بردن بوی کلم است. برای این منظور کلم‌ها را خرد کنید و به مدت ۱۵ دقیقه داخل آب یخ قرار دهید، بعد داخل صافی بریزید و اجازه بدهید آب آن کشیده شود.
تناسب سبزی برای پخت یک قلیه ماهی خوشمزه بسیار اهمیت دارد. توجه داشته باشید که نسبت گشنیز به شنبلیله تقریبا ۴ به ۱ است؛ یعنی اگر گشنیز شما ۸۰۰ گرم باشد، باید ۲۰۰ گرم شنبلیله داشته باشید.
مشهد ـ مدیر سلامت کار و محیط معاونت‌ بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: ۲۴ مرکز تهیه و توزیع غذا در خراسان رضوی به دلیل شدت تخلفات پلمب شده که ۲۲ مورد از آن در مشهد به ثبت‌ رسیده است.
مطالعه، شناسایی و تهیه برگه هویتی سنگ‌های موجود در کاخ کوشک (نیاوران) در قالب طرح پژوهشی در پژوهشکده حفاظت و مرمت آثار تاریخی‌فرهنگی انجام شد.
مرد معتاد با همدستی همسرش از مردی فیلم سیاه تهیه و از او اخاذی کردند.
توپک خرما و بادام زمینی یکی از میان وعده‌های بسیار خوشمزه و ساده می‌باشد که شما می‌توانید این میان وعده مقوی را برای بچه‌ها و خانواده تهیه کنید و از خوردن این توپک‌ها در کنار یک لیوان چای لذت ببرید.
ایرانسل به مناسبت هفته کتاب، در پویش تهیه و توزیع ۳۰۰۰ جلد کتاب در مناطق محروم و سیل‌زده استان لرستان مشارکت کرد.
ایرانسل به مناسبت هفته کتاب، در پویش تهیه و توزیع ۳۰۰۰ جلد کتاب در مناطق محروم و سیل‌زده استان لرستان مشارکت کرد.
دختر جوان گفت: مدتی قبل در اینستاگرام با صفحه مردی به نام پویا آشنا شدم. او مطالبی درباره راه‌های پولدار شدن منتشر کرده بود. پس از صحبت و آشنایی با پویا او خودش را نخبه و یکی از اقتصاددانان کشور معرفی کرد و راهی برای پولدار شدن جلوی پایم گذاشت.
سرپرست سازمان نوسازی شهر تهران با اشاره به مطالعات صورت گرفته از سوی سازمان نوسازی شهر تهران برای محله تاریخی برازجان در منطقه ۱۲ از تهیه و تدوین طرح احیا و بهسازی این محله تاریخی خبر داد.
کارگروه اجرایی رتبه بندی معلمان اقدام به تهیه و تدوین راهنمای تکمیل سامانه رتبه‌بندی معلمان کرده است.
فیلم‌های ضعیفی که آورده‌ای برای تماشاگران نداشتند. در این میان فیلم 2888 با وجود مضمون ارزشمندش، از هر نظر غیرقابل دفاع و ماقبل نقد بود که با تحرکاتی در نشست خبری عملاً شاهد فرار از پاسخگویی بودیم.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ